۹ پاسخ

من برا بچه اول پماد زینک فیروز مرتب میزدم
خ عالی بود

این بگیر خیلی خوبه

تصویر

پماد موستلا یک دو سه بزن قیمت بالای یک میلیونه فقط تو سیسمونیای بزرگ به خصوص نی نی لند پیدا میشه اب رو اتیشه

کالاندولا

پماد ان ان

پودر بچه بزن که خوب بشه بعدش دیگه پماد بزن هر دفعه میخوای پوشک کنی

نپی کرم آردن عالیه

نه هیچ پمادی تا حالا نزدم بهش

کالاندولا سودو کرم معمولا
مگ روزانه موقع پوشک کالاندولا نمیزدی

سوال های مرتبط