دختر داییم 15 .16 بود راضی بود
من ۱۴ سالگی زایمان طبعیی داشتم پسرم به دنیا آوردم اما هزاربار مرده ام زنده شدم
من ۱۷ سالم بود درد طبیعی و سزارین رو کشیدم هر دو رو
دوست من ۱۴ سالگی طبیعی زایمان کرده بود اصلا یادش نمیومد درد داشت یانه بچگی 🥺
سلام گلم من درخواستام پره میشه درخواست دوستی بدی چون هم همسنیم و هم بارداریامون هم هفته اس میگم
خواهرشوهرم 16سالگی دخترشو بدنیا اورد طبیعی ولی خیلی بخیه خورد
دوست من ۱۶ سالگی زایمان کرد
طبیعی هم اورد
ولی در کل طبیعی یا سزارین بستگی ب چیزای دیگه داره نه سن
بله عزیزم یکی از آشناهامون دخترشون 15 سالگی زایمان کرده عروسشون 16 سال سالگی زایمان کرده
من خودمم 16 سالمه یاردارم اما به سن نیست
عزیز ب سن نیست ب موقعیت بچه و لگنته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.