۱۳ پاسخ

اب هویج اب سیب طبیعی اب طالبی دلسترحلیم با دارچین اب قلم اب گوشت تو شیشه کاچی با بلغور و شیره انگور دمنوش رازیانه عرق رازیانه بادام شیربادام کاچی معمولی اب جوش با خرما سوپ جو‌و گندم جو جوپرک
اگه حساسیت نداره شیر گرم سرشیر

من وقتی بچه‌ام بستری بود بهم گفتم برو شیر توش برق بخر که وصل بشه به دستگاه خودشون منم رفتم اینو خریدم یه سرش وصل می‌شد به بقیه بیمارستان یه سرشم اینطوری دستیه

تصویر

شیر دادن ادمو لاغر میکنه ‌‌.من که حسابی لاغر شدم

۸بارخیلیه دیگه بعیدمیدونم سینتوبگیره همون بدون توشیشه بده بخوره ولی چون میک نمیزنه کم کم خشک میشه شیرمنم رفته رفته کم شدوخشک شد

چون شیشه بهش دادی عادت کرده چون شیشه راحت میادپسرمنم همینجوری شدکه سینموول کردوشیرخشکی شد

دختر شما در هفته چند تا شیر خشک قوطی مصرف می‌کند یه قوطی برای چهار روزشه

شیرافزابگیربخور

شیرهدی انگور رو شربت درست کنید بخورید به جای نوشابه عالیه

شیره ی انگور و خرما بخورید هیچی مثل اینا سینه رو پر نمیکنه

منم می‌دوشم ولی از این دستیاست عد ازش نمیاد فقط ۱۰ تا میاد قبلاً ۱۲۰ تا رو پر می‌کرد به نظر تو شیرم خشک شده میگن اگه نمکه شیر نمیاد

باید مرتب هر دو تا سه ساعت حداقل ۲۰ دقیقه هر سینه رو بدوشی ، اول یه دقیقه بذار روی حالت جریان که شیر بیاد بعد بذار روی حالت مکش معمولی که سینه خالی بشه
در کنارش خوراکی های شیرافزا از کپسول تا پودر و غذا مقوی هم باید بخوری بخصوص مایعات خیلی زیاد
دیگه اینکه بهترین کار اینه بذاری بچه سینه بگیره
چون شیشه دادی احتمالا سینه نمیگیره
وقتایی که خیلی گرسنه نیست بذار دهنش حتی چند مرتبه مکیدنش خودش خیلی تاثیر داره

هر سه ساعت باید کامل بدوشی و تخلیه کنی

شیشه شیر میدی؟

سوال های مرتبط