خانما اومدن ترشح از سینه تو هفته های من طبیعیه؟

۸ پاسخ

منم دارم

عزیزم دستکاریش نکن

به علت بالا رفتن عدد پرولاکتین هست.فقط دست نزن یا حمام میری ماساژ ویا تحریک نکنی.باعث انقباضات رحمی هم میشه

آره طبیعیه ولی اصلا سعی نکن فشار بدی در بیاد یا کاری کنی ک تشدید بشع زایمان زودرس میاره
یک دستمال کاغذی بزار توی سوتینت اگه دیدی خیلی شد ولی اصلا دست نزن

برای منم وقتایی ک لباس زیر تنم نیس میبینم یکم لباسم خیس شد درحد یه قطره میاد
طبیعیه ولی نباید سینه رو دستکاری کنی باعث زایمان زودرس میشه

اره عزیزم ...حواسم باشه تحربک نشه

منم سربچه های دیگم داشتم گلم فک کنم طبیعی باشه

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کشمش مامان کشمش هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری