۲ پاسخ

پسرمن بعد واکسن همش یبار تبش اومد رو ۳۸
بعدم بلافاصله که اومد خونه هی بدوبدو کرد اصلااا بی حال و مریض نشد
من میگم نکنه واکسنه اثر نکرده😐
آخه واکسنای قبلیش تب و بی حالی داشت
این یکی اصلا

واکسن زد بی‌حال شد دگ
یه چکاب ببرش

سوال های مرتبط