بچه ها شکمم داره ترک برمیداره روغن زیتون بزنم؟

۶ پاسخ

فایده نداره من بچه اولیم هرروغنی بگی زدم تو ۸ماه که بودم همه جای شکمم پر از ترک شد

نارگیل بگیرم پس

زیتون هم خوبه نارگیل هم خوبع

من روغن بچه شنیدم و میزنم خیلی خوبه

روغن نارگیل من زدم خیلی راضی بودم

شنیدم روغن بادام شیرین هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد