من یزره قند میندازم تو ی ظرف کوچیک با شربت قشنگ میخوره
دختر من دوس داره باآب بازی کنه میبرمش رو سینک میشینه لیوانش پر میکنه شربتشم میخوره
دختر من دوست داره و میخوره یه وقت میگه باز بده
مگه اینکه خیلی بدمزه باشه اونو نمیخوره عوق می زنه اونجور موقع ها سریع آب میدم پستونک میزارم دهنش
با دعوا گریه میخوره
همیشه با گریه میدم
شیشه قطره هاشو میبینه میره تو اتاق در میبنده کلا فرار میکنه منم راهی جز به زور دادن ندارم میزارم رو پام دستاشو میگیرم بهش میدم
والا دختر من یه سال و نیمه اس
عاشق دارو خوردنه
یه جوری که سر دارو با پسرم دعواشون میشه 😂😂
دخترم دوست داره دارو بخوره و همیشه سر اینکه چرا بهش بیشتر نمیدم گریه میکنه
با سرنگ کم کم بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.