من اطرافم کسایی هستن که برابچه هاشون واکسن نزدن
اره خیلیا هستن نمیزنن. بعد مریض میشنخودشون هیچیشون نمیشه بچه های مردم رو به کشتن میدن
آدم بی عقل زیاده.
شوهر من نزده 😂😬
جاری من اصلا نزده الان ی سالشه بچه
نه قدیما که نمیزدن مریضیای خطرناک میگرفتن
امکان نداره کسی نزده باشه
واکسن*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.