کسی هست کلا وامسن نزده باشه واس بچه؟

۸ پاسخ

من اطرافم کسایی هستن که برابچه هاشون واکسن نزدن

اره خیلیا هستن نمیزنن. بعد مریض میشن‌خودشون هیچیشون نمیشه بچه های مردم رو به کشتن میدن

آدم بی عقل زیاده.

شوهر من نزده 😂😬

جاری من اصلا نزده الان ی سالشه بچه

نه قدیما که نمیزدن مریضیای خطرناک میگرفتن

امکان نداره کسی نزده باشه

واکسن*

سوال های مرتبط

مامان دلارا👼🏻🩷 مامان دلارا👼🏻🩷 ۱۴ ماهگی
مامان تودلی🩵🩵 مامان تودلی🩵🩵 ۷ ماهگی