۵ پاسخ

خودت عرق کاسنی بخور زود به زود شیرش بد خوب میشه یا یه قطره لیمو ترش بزار دهنش بزار قورت بده سری می پره

زردی خوب نیس به بچه اسیب میزنه حتما ببرش‌دکتر و ازمایش بده جهت خیال راحتی عزیزم

دختر منم تقریبا تا ۴۵ یا ۵۰روزگیش زرد بود ولی الان دوماه و ۶روزشه درست شده

بچه منم هنوز زردی داره...دکتر گفت دو روز شیرخشک بدم ببینم میاد پایین یا نه..دادم یکی دوتا اومد پایین دیگ الان دارم شیرخشک با شیرخودم میدم و هنوز داره
بعدم دیگ الان چرا از طفل معصوم ازمایش میگیری دیگ خطرش رفع شده فقط رعایت کن و مواظب باش..بجای ازمایش ببر ی کلینیکی چیزی دستگاه بزنن بیین چنده

با عرق کاسنی بشورش .ببرش زیرافتاب کم کم خوب میشع

سوال های مرتبط