۹ پاسخ

من پسرم ۲ میپوشه ۴۵ روزش

من الانم‌تنش میکنم‌اندازس

اره برا بعضیا

بستگی به جثه ی نی نی داره دختر من ۴۵ روزشه هنوز سایز صفر میپوشونم

بله من از يه ماهگى ميپوشونم

من دخترم دو روز دیگه میشه۴۰ روزش سایز دو تنش میکنم بعضی لباس هاشم سایز۳ اندازش میشه
بستگی ب وزن و اندازی بچه داره

بستگی داره چند کیلو باشه

بستگی به نوع لباس داره بعضیا سایز یکشون تا ۳ ماه هم هست

اره ‌

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی