هنوز صفر اندازشه ولی خب کمی تنگ. یک براش ازاد و گشاده
من هنوز سایز صفر نیوبرن تنشمیکنم
سایز صفر تا سه ماهش بزرگه براش
وزن توادشم ۳/۴۰۰ بود
بستگی به وزن گیری بچه داره
همچنان دارم تنش میکنم
بستگی ب وزن داره من الان دارم یک میپوشونم وزن دخترم ۶ سایز صفرشو اونم مارک نیلی رو تا دو ماه کامل پوشید ولی دانالو زودتر کوچک شد
الانم یک سرهمی ک تقریبا کیپ تنش ولی باوز شلوارا اندازه اندازن
الان دوستم بچه چهل روزو رد کرده هنوز سایز صفر میپوشه براش هنوز ب یک نرسیده
سلام بستگی به تپلی ولاغری وقدنی نی داره من الان سایز 3 میپوشم براش
من هنوز صفر تنش میکنم
من هنوز استفاده میکنم
تا سه چهار ماه اندازه میشه اگوزن بچه متوسطه
پسرمن سایز یک هاش رو هنوز میپوشه
اونوقت بعضی سایز دوها براش کوچیک شده
با اندازه های بچه ت چک کن
اصلا به این سایزبندی ها اعتمادنکن
من هنوزم هم صفر میپوشونم هم یک
سایز یک تا 12 روزگی الانم یک ونیم بسته 40 تایی 2 مصرف کردم
من تا الان دارم براش یک میپوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.