برای نوزاد هاتون تا کی دستکش پوشوندین؟؟

۴ پاسخ

ازاول دستش کردم تاالان تاوقتی که خودشو ناخن بکشه دستش میکنم اخه دختره صورتش خراب میشه

اصلا نپوشیدم فقط بهداشت یا دکتر میبرم میپوشیونم

من یک هفته چون خیلی خودشو چنگ میندازه الانم میندازه تو صورتش جای سالم نمیمونه ولی خب نمیندازیم چون خوشش نمیاد

من اصلا نپوشیدم
فقط بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری