۵ پاسخ

من امروز دو بستم

من از ۲۷ روزگی ۲ بستم یک پاشو زخم کرده بود

تا 40 روزگی

برا هر بچه ی فرق میکنه بستگی ب وزن و جثه شون داره من هنوز یک استفاده میکنم

تا زمانی که سایز ۲ بخواد

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی