اگه میشه یه راهنمایی بکنید کیت میزنم اینجوریه درسته ینی نکنه بازم مشکلی هس؟

تصویر
۳ پاسخ

من از ۱۴ ترشح و درد داشتم روز ۱۶ خیلی شدید شد و ول کرد اگ ۱۶ ازاد شده چرا ۱۷ هنوز مثبت؟ یا هنوز آزاد نشده؟

تصویر

امشب و فردا شب اقدام کن

عزیزم اقدام کن تخمک آزاد شده

سوال های مرتبط