من اصا کمپرس نزاشتم تو هیچ کدوم
من اصلابعدواکسن نه کمپرس سرد گذاشتم نه گرم خداروشکر نه تب کردنه در زیادی داشت
برای واکسن 18 ماهگی به من گفت که هر یک ساعت کمپرس سرد بزار رو پاش. تا 24 ساعت.
امروز کمپرس سرد فردا گرم البته اگه بزاره
بعدشم این دوتا مردک کوچولو باید تا الان خورده شده بودن🥲 چه وضشه😋🫠
من برای همه واکسناش اینکارو انجام دادم: ی پارچه رو ی ذره گرم میکنم میزارم رو پاش ۴ثانیه بمونه برمیدارم.این پروسه رو ۵تا۶بار تکرار میکنم دیگه میزارم برای ۴ ۵ ساعت دیگه باز تکرار میکنم. بعد دور تا دور جای واکسنو ی ذره با ویکس چرب میکنم فقط دور واکسن. پسرم هیچوقت جای واکسنش نه سفت شد نه کبود و نه درد. حتی واکسن ۱۸ماهگی رو که میگن سنگینه اصلا اذیتش نکرد پاش لنگم نزد سفتم نشد . حالا روال هر مامان فرق داره
چرا پوشوندی بچه رو تب نکنه خدایی نکرده امروزو سرد بذار فردا گرم منم ده روز دیگه باید ببرم از همین حالا استرس گرفتم
اووخ ننه چه ناز خوابیده😍
واکسن و ولش کن
دلم غش رفت واسه این عکس قشنگ🥲🥲🥹
فک میکنم باید بذاری و باید راه بره تا پاش درد نگیره
امروز کمپرس سرد بذار فردا گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.