مامانا وقتی عطسه میکنم زیرشکمم خیلی درد میکنه

تصویر
۲ پاسخ

اگه یکم بعد دردش درست میشه طبیعی عضله ها کش میان یهو از اونه

طبیعیه عضله دل و رحمت میگیره
وقتی عطسه یا سرفه میزنی زیردلت بگیر که کمتر فشار بیاد

سوال های مرتبط

مامان مهلاومهیاس😍 مامان مهلاومهیاس😍 ۴ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری