سلام خانما این سونو چی میگه چی نوشته

تصویر
۷ پاسخ

میوم دخل جداری ینی چی ک تو سونو نوشته میشه بگید

میخوای نگه داری سنتم کمه چه زود باردار شدی

وا گلم حامله ای ولی هنوز قلبش تشکیل نشده

جنین هست ولی فعلا قلب نداره میومم داری

زود رفتی صب کن دو سه هفته دگ تکرار کن

قلب ندارع انگار بازم درست نمی‌دونم

فقط کیسه زرده تشکیل شده زود رفتی قلب تا ۹هفته فرصت

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۱۵ ماهگی