۱۳ پاسخ

ایشالا بسلامتی بدنیا میارین همتون فقط تا میتونید ورزش کنید پله بالا پایین کنید تا باز شه دهنه رحمتون هرچی دیرتر برید بیمارستان خودتون درد بکشید بهتر از اون امپول فشار

من ۳۹هفته ۱روز بدون درد خوابیدم شبش زایمان کردم به خاطره کم شدن آبش ختم بارداری داد

فقط گفت باید امشب یا فردا بستری بشی وای ختم بارداری دیگه نگفت مشکل داری بانه چون الان ختم بارداری شده 39هفته

من شبا یه بالشت ویه پتوی دونفره میزارم زیر لگنمو پامو پشتم انقدر داغونم

انشالله توم به سلامتی زایمان کنی نینی تو بغل کنی

درد نداشته باشین احتمالا بچه مشکلی داره که ختم بارداری دادن بهتون امپول فشار که میزنن درد مصنوعی بهتون وارد میشه بدنیا میاد نگران نباشین

یکم درد دارم زیر شکم گوش های شکم پشتم ترشح دارم

منم اصلا درد ندارم فردا میرم واسه مایعنه خدا کنه بستری کنن

چراختم بارداری داده چندهفته وچندروزی مگه آخه تا41هنوزوقت هست

منم ندارم
الانم از پیاد روی اومدم پاهام داغون
ولی درد زایمان نیست که نیست

اره زایمانم طبیعیه

طبیعی ؟

مثل من اصلا درد نداشتم

سوال های مرتبط