ایشالا بسلامتی بدنیا میارین همتون فقط تا میتونید ورزش کنید پله بالا پایین کنید تا باز شه دهنه رحمتون هرچی دیرتر برید بیمارستان خودتون درد بکشید بهتر از اون امپول فشار
من ۳۹هفته ۱روز بدون درد خوابیدم شبش زایمان کردم به خاطره کم شدن آبش ختم بارداری داد
فقط گفت باید امشب یا فردا بستری بشی وای ختم بارداری دیگه نگفت مشکل داری بانه چون الان ختم بارداری شده 39هفته
من شبا یه بالشت ویه پتوی دونفره میزارم زیر لگنمو پامو پشتم انقدر داغونم
انشالله توم به سلامتی زایمان کنی نینی تو بغل کنی
درد نداشته باشین احتمالا بچه مشکلی داره که ختم بارداری دادن بهتون امپول فشار که میزنن درد مصنوعی بهتون وارد میشه بدنیا میاد نگران نباشین
یکم درد دارم زیر شکم گوش های شکم پشتم ترشح دارم
منم اصلا درد ندارم فردا میرم واسه مایعنه خدا کنه بستری کنن
چراختم بارداری داده چندهفته وچندروزی مگه آخه تا41هنوزوقت هست
منم ندارم
الانم از پیاد روی اومدم پاهام داغون
ولی درد زایمان نیست که نیست
اره زایمانم طبیعیه
طبیعی ؟
مثل من اصلا درد نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.