۹ پاسخ

از اول تا اخر یه بند گریه می کنه🥲 به خاطر همین چند ماهه نبردم یه با برا عید میخوام ببرم

اره وحشتانک

گریه؟
خودشو میکُشه رسما🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آخ آخ آخ
تازه من بابام آرایشگره تو خونه براش کوتاه میکنه چقدم سرگرمش می‌کنیم ولی بازم گریه میکنه

بله بله😵‍💫

بله دخترم بردم انقدر گریع کرد آرایشگاهیه اشکش دراومد دستشم برید زنانه بردم نتونست بزنه بس که گریه و جیغ زد بردم مردانه براش زدیم با کلی گریه و دل دل زدن

من نبردم ارایشگاه خودم توی حمام کوتاه میکنم بد نمیشه

تا حالا نبردم یه بار تو خونه با باباش کوتاه کردیم ...فرفریه ...انشالله واسه عید میبرمش

بلههههه وحشتناک

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۲ سالگی
مامان عیدی ه مامان عیدی ه ۲ سالگی