۴ پاسخ

هفته های بالا اینجوری

عادیه تو این هفته ها زیاد بهش توجه نکن تکون میخوره

منم اینجوری شدم از دیروز غروب تکون نمیخورد فقط گاهی کش و قوس میداد خودشو ۱۲ بودرفتم بهداشت صدای قلبشو شنیدم خیالم راحت شد.الان ناهارخوردم بازم اونقدا تکون نمیخوره.خستس خوابیده احتمالا

یه چی شیرین بخور
یا دلستر به پهلو چپ بخواب
چندتا ضربه به شکمت بزن شاید خوابه که کم تکون میخوره

سوال های مرتبط