۶ پاسخ

نگران بچه هم نباش مشکلی نداره برای بچه اون جاش امن هستش و الان خیلی کوچیکه برای خودش میچرخه اینجوری نیست فکر کنی رفته اونجا واسه همین درد میگیره یا آسیبی بهش برسه خیالت راحت

عزیزم درد پوبیس داری و خیلیا توی بارداری دارن و طبیعی حالا برای شما زودتر شروع شده ولی چیزی نیست عادی نباشه

فک کنم عضلاته کش میاد درد میگیره

ننم تو هفته های پایین تر اینطوری بودم الان موقع پهلو ب پهلو شدم رحمم ی تیری میکشه مث گرفتگی پا تو خواب 😑

درد زیر شکم درسته؟ من همش دارم اینووو

ممکنه به صورت عرضی باشه عین مال من

سوال های مرتبط