۶ پاسخ

دکترم گفت همشون یکیه

من ببلاک دادم راضی ام

سوپرامیل بده خیلی خوبه و‌خوشمزست وزن دهیشم خوبه

من از دیروز نان میدم فلا ک خوبه شکمشم کار کرد صب

نان یه مقدار سنگینه

ببلاک بهتره به نظرم . من خودمم از اول ببلاک دادم نان بهش نساخت

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی