۹ پاسخ

اره دیگ ادم ناچار میشه کهنم ببنده🙂💔

دهک دهیم

کهنه رو قبلا هم میفروختن ، بعضی بچه ها کلا به همه پوشاک ها آلرژی میدن ، مجبوری کهنه استفاده میکنن

من مامانم میگفت قبلا کهنه یکبار مصرف میخریدم مینداختم دور میگفت خیلیا هم میشستن ک بچه عفونت تاول میزد مارو میبرد دکتر جایی پوشک میبست ولی من نمیتونم اون موقع کهنه یکبار مصرف ک تو زمان خودش گرونتر بقیه پارچه ها بود

بااب گرم باید شسته شن تو افتاب پهن شن حداقل ۵تا ادم باید داشته باشه

خیلیا میبندن من الان خودم به شخص دوستم بچه اش ۹ماهه اس کلا کهنه بسته

چه میدونم والا
وقتی مردم برا پوشک هول میزنن فردا براهمین هم هول میزنن 🤦

این کهنه ها که از قبل هم بود بجز برای کهنه خیلی کاربردشون زیاده
مخصوصا برای خود بچه

آره بخدا

سوال های مرتبط