پسرمو واکسن دوماهگی زدم پاهاش خیلی اذیته 😭😭😭

۱۱ پاسخ

پاراکید بده هر 4 ساعت خیلی خوبه

من دیروز زدم دردش فقط روز اول بود امروز حالش بهتره فقط تبش رو کنترل میکنم

عزیزم قندانش کن بعد 12ساعت خوب میشه هر 4ساعت پاراکید بده

دختر منم وقتی پاشو تکون میده جیغ میکشههه🥲😭

عزیزشماختنه انجام دادید؟

منم امروز زدم خودم زیر گهواره خوابیدم به محض تکون جیغ میزنه

شما قبل واکسن بهش قطره استا دادین ؟ بچه ی منم دو روز دیگه باید بزنه موندم باید چیکار کنم

واکسن زدن برا من ک کابوسه

منم امروز زدم‌
قطره بهش بده حتما ک‌تب نکنه

قنداق کن پاهاشو تکون نده

خوب میشه ی روز درد داره فقط

سوال های مرتبط

مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی