اومده پارک خیلی خوشحاله تاب سوار شده😂

تصویر
۳ پاسخ

همیشه موقع بیرون رفتن جوراب و کلاه فصل بپوشون به بچه (جز تیر و مرداد که خیلی گرمه)
خصوصا الان که هوا قشنگ دزده.

خیلییی دوس دارن اینم جوجه من😍

تصویر

سرد نیس هوا؟

سوال های مرتبط

مامان نیم وجبی ها❤️ مامان نیم وجبی ها❤️ ۱ سالگی