من ۲ روز پیش رفتم ۱و۱۰۰ بود دکتر گفت کمه😰 برام پودر میدی میل نوشته هرروز بخورم تا وزنش بره بالا
1کیلو
یک قل۱/۱۵٠
یک قل۱/٠۵٠
۲۸ هفته ۱و۱۰۰ بود
من ۲۷ هفته ۱۲۰۰ بود
برا من ۱کیلو ۶۳گرم بود ک کم بود
برامن 1120 دکتر سنو گفت راضی نی دکتر خودمم قرص ال ارژنین با لیدی میل داد
من ۳۱ هفته رفتم ۱۷۰۰
برای من 1و100 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.