۳ پاسخ

ببین من آزمایش دادم خدارو شکر خوب بود دیش اما بازم دکتر غددش داد گفت باید بدی چون رفته رفته تو این سن کم میشه دیشون
دیگه ی روز در میون ۱۰ قطره میدم

من ب تازگی پسرمو بردم چکاب.دکتر گف همه چیش اکی هیت . حتی نیاز ب شربت مولتی ویتامین نیس. گفت فقط قطره اهن فروفورت و قطره د ۳ بهش بده

من فقط د میدم و هر از گاهی اهن

سوال های مرتبط