۹ پاسخ

دکترت باید نامه بده بیمارستان یا ی پوزخند هدایتت میکنه بیرون اگه اختیاری بخوای

من بچه اولم سزارینی شدم دومی هم سزارینم یعنی اجباری

خیلی استرس دارم چون دردش کشیدم 🥺😭

سزارین دومی؟؟
منم نمی‌دونم فک کنم هفت های آخر باید بریم

منکه نمیخوام برم خصوصی

خود دکتر نوبت میده معمولا همون ۳۶ هفته میری زیرمیزیش رو میگیره بعد نوبت میده

مثلا نمیشه تو۳۶هفته رفت وقت گرفت

یعنی کی بایدبرم

باید از دکتر نوبت بگیری زیر نظر دکتر باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری