۵ پاسخ

جوشیده بدی بهتره
ولی خب منم از شیر آب میدم یه وقتایی میدم بهش

واما منم از اول میدم از شیر واز یخچال الان پرسیدی نگران شدم

من از اول نجوشیده دادم، گاهی اگه جوشیده سرد شده میشد میدادم

من از همون اول از یخچال میدم چیزی هم نشده

من که خیلی وقته از یخچال میدم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ سالگی