۶ پاسخ

امن هر نان ددمه...بلام دکتر پرامازول بو نوسی

ببلاک AB

نان ای ار باید دکتر بگه چی بدی

بره تو ۳ ماه یکم رفلاکسش بهتر میشه نگران نباش

نگار چونی
کچه جوانکت چونه

من ببلاگ میدم

سوال های مرتبط