۵ پاسخ

من ۴۰ هفته زایمان کردم وزن بچم۲۵۰۰ بود

خیلی کمه که این وزن

من ۳۴ هفته و ۳ روز انجام دادم سونو گفت۲۰۷۶ گرم امروز ۳۴ هفته و ۶ روز رفتم کرمان یه سونو دیگه که خیلی با دقت و طولانی انجام داد گفت حدودا ۱۹۰۰. اینقدر از صبح غصه خوردم.نمیدونم چکار کنم. خونرسانی هم گفت مشکل نداره

دوستم ۳۴ هفته زایمان کرد ۱۸۰۰‌بود
دفع‌پروتیین‌داشت

چرا اینقد کمه

سوال های مرتبط