من تو سقطم کیسه ابم که پاره شد دیدم کلا فرق داره با ترشح معملی ببین چسبناک نبود عین اب روان بود و بیرنگ ولی نشتی کیسه اب رو نمیدونم چطور تشخیص میدن
کیسه آب مثل اینکه شیلنگ آب باز کردی ووجلوشو نمیتونی بگیری ولی ترشح درحد چند قطره دیگه نمیاد در کل اصلا قابل قیاس نیس
نوار بهداشتی میزاری بعد سرفه میکنی راه میری خیس بشه کیسه س
البته من انقد ازم اب میاد ذیگ عادت کردم این بارداریم یبار بارداری قبلیم دوبار تست امنیوشور دادم
ترشح چسبناکه ولی کیسه اب مثل اب میمونه داغ هست ولی چسبناک نیست
سوال منم هست 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.