مامانا فرق کیسه آب و ترشح تو چیه چجوری متوجه میشی

۲ پاسخ

عزیزم کیسه اب که پاره بشه مث ادراره اینقدر زیاده ولی بو نداره ترشحم که معلومه چسبندگی داره

یه نوار می‌ذاری
اگر ازش رد شد و نوار خیس شد = کیسه آب
اگر روی نوار موند و جذب نشد = ترشح

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی