من کمر درد دارم با یکم انقباض

۸ پاسخ

فک کنم برای ماه شما طبیعی باشه عزیزم اگه انقباضا پشت سرهم با فاصله کوتاه باشه میگن خیریه ..ولی حالا برو خیالت راحت شه

انقباض چطوریه

از کجا متوجه میشی انقباض

خیلی میترسم

دعا کنید برام

بروبیمارستان عزیزم هفتت هم امنه

برو بیمارستان چکت کنن

حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان فرزام و علیسام مامان فرزام و علیسام ۹ ماهگی
مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ ۱۱ ماهگی