خانما این قرص آنتی هیستامین میتونم بخورم برای آبریزش

تصویر
۵ پاسخ

من دکترم گفت برای آبریزش بینی سیتریزین میتونی بخوری

من ۱۹ هفته هستم برای حساسیت به دکترم گفتم گفت دیگه موردی ندار قرص حساسیت بخوری

فقط با آب نمک بینی تو شست شو بده کلا سبک میشی. من چند روز درگیرش بودم

پیازبرش بزن بزارجلوبینیت ببین خوب میشه

نه عزیزم

سوال های مرتبط