۳ پاسخ

من 27 خریدم 17 بود خیلی بزرگ بود خیلی
رفتم عوض کردم
26 خریذم

فکرکنم ۲۶ با کفی۲۷ حداقل بتونه تا تابستون بپوشه

منم ۲۷خریدم

سوال های مرتبط

مامان Avesta jon 👶🏻
Kocholo bache🥹 مامان Avesta jon 👶🏻 Kocholo bache🥹 ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی