۸ پاسخ

همشهری درخاست دوستی بده لطفا من درخاستم پره

کمه یکم

بايستي ٤٢٠٠ميشد

برادر زاده من تو دو هفته یک کیلو اضافه کرده ماشاالله البته شیر خشک هم روزی ی وعده میده بهش

خوبه عالیه،بچه ها دوهفته اول وزن کم میکنن،انگار ۷۰۰گرم توی دو هفته اضاف کرده که خیلی خوبه،استانداردش هفته ای ۲۰۰تا۲۵۰گرمه

خوبه
ولی میتونست بیشتر باشه
فقط شیر مادر میخوره؟

شیرخودتو میخوره؟

عالیه

سوال های مرتبط