۶ پاسخ

کم وزن گرفته

اره خوبه

احساسم میگه کمه منم سه شنبه معلوم میشه

کم وزن گرفته دختر من 3500بود چهل روزگی بردم 4750بود بازم دکتر گفت بدک نیست یک ماهه دیگه بیار شاید کمکی بدم

شیر خودتو میدی فقط؟

فکر کنم کم باشه

سوال های مرتبط