خانوما کسی تو شیردهی بادنجون خورده؟

۷ پاسخ

اره من خوردم

خخخخخ وای من خوردم

من اوایل می‌خوردم نفخ داشت صورتشم می‌ریخت دیگه نخوردم الان میخورم بهتر شده به شدت نفخ داره بادمجون

اره عزیز بخور فقط سیر بریز توش که نفخ بادمجون و بگیره بچت اذیت نشه

اره هزار بار

اره من خیلی خوردم ولی دخترم اصلا کولیک نداره
فقط تا پنجاه روزگی رفلاکس داشت

من‌نخوردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی