۳ پاسخ

سلام خانوما من دخترم ۴ ماهگیشو تموم کرده فردا میره تو پنج بنظرتون شروع کنم به غذا دادن یا هنوز زوده

بله من میخورم جانم بپرس

من هم پودر خوردم هم قطره هم کپسول

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی