سلام مامانا قهوه بخورم برابچم ظرر نداره

۵ پاسخ

من قبل سه ماهگی میخوردم اذیت میشدم ولی از بعد سه ماهگی روزی یه شات میخورم با یه فنجون نسکافه

اگه شیرخودتو میدی قهوه نخور میگن ضررداره برابچه

خب پس مشکلی نیست
من نسکافه میخورم

من دیروز خوردم بچم شب همش نق میزد حالا نمیدونم ازاونه یانه

ممکنه بی قرارش کنن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ، مامان ماهلین ، ۱۰ ماهگی