چکارکنم برم سزارین اختیاری 😭میترسم اینجا نمیدونم کی انجام میده

۶ پاسخ

تو شیراز ۲۵تا ۳۰‌تومن دکتر میگیره تا بنویس سزارین به جز هزینه بیمارستان

با دکترت صحبت کن شاید قبول کنه یه پولی بگیره و سزارینت کنه

دکتری انتخاب کن که سزارین اختیاری انجام بده

منم از طبیعی می ترسم ولی یکی از فانتزی هام اینه که تو طبیعی ۳۰ تا بخیه بخورم

چرا باید اختیاری بری طبیعی بهتره ک

فعلا صبر کن زیاد مونده تا بارداری

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی و 🍓 مامان امیرعلی و 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری