تو شیراز ۲۵تا ۳۰تومن دکتر میگیره تا بنویس سزارین به جز هزینه بیمارستان
با دکترت صحبت کن شاید قبول کنه یه پولی بگیره و سزارینت کنه
دکتری انتخاب کن که سزارین اختیاری انجام بده
منم از طبیعی می ترسم ولی یکی از فانتزی هام اینه که تو طبیعی ۳۰ تا بخیه بخورم
چرا باید اختیاری بری طبیعی بهتره ک
فعلا صبر کن زیاد مونده تا بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.