۵ پاسخ

بچه منم 37 هفته دنیا اومد

به سلامتی و مبارکی

مبارکه عزیزم
دقیق چند هفته بودی
دستگاه نرفت ؟

بسلامتی
چرا زود

مبارک عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ♥️دلسا ♥️ مامان ♥️دلسا ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هاکان💙🤍 مامان هاکان💙🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی