خانوما تو شکمم مثل نبض میزنه یعنی اون نی نیه ؟🥹

۹ پاسخ

رحمته عزیزم
شریان های خون رحم

نه عزیزم رحمت داره بزرگ میشه اونو حس میکنی

من تو نه هفته هستم و نمی‌دونم چرا همش از بوی برنج متنفرم اصلا نمیتونم چیزی بخورم

نه عزیزم
هنوز نشده جنین قلب نداره فعلا
زوده

😑😑😑

منم دوتا انگشتم پاینا شکمم میزارم ببینم کجا میپره😄😄

من همیشه میخوام از حالش باخبر بشم دستمو میزارم بچه قدامی باشه بیشتر حس میکنی

اره عزیزم

نه عزیزم از۱۸هفته به بعد تازه ممکنه حس کنی حرکاتشو اونم خیلی کم
الان نبض خودته

سوال های مرتبط