من رفتم قیمت کردم گفت ۷۵۰ ۱۰۵۰
من نزدیک ۵۰تا گرفتم قیمت قدیم تو داروخونه ها پیدا میشه
اره شورتی ۶۹۰ میخرم
من از مغازه جلو خونمون ۳۵۶ خریدم مایبیبی قیمت قدیم
ای خواهر کجای کاری یه ماهی شده تو هنوز الان میگی
من رفتم بازار هنوز قیمت قدیم داشتن. من ۲۰ تا فعلا خریدم. همون ۳۴۰ حساب کرد
دیگه میذاریم فرشارو گل کاری کنن چون قالیشویی ارزانتره
سلام توروخدا اگ کسی شیرخشک اضافه داره برای پسرم بفرسته ثواب داره یا لباس اضافه لطفا🙏🏻🙏🏻
من مای بیبی میخرم 750
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.