چرا نینیم همش اون پاین پاین میزنه دارم نگران میشم

۶ پاسخ

مال من نی نی پایین اذیتم کی میاد بالا

منم پايين حسش ميكنم😩

چرخیده دیکه گلم نگران نباش باز میاد بالا

چرا ؟

نگران چی 😂؟
خب حتما بریچه حالت نشسته پاهاشو میزنه اونجا

منم هی پایین میزد یه دو هفته ی هس دیگ پایین نیس 😐😂مهاجرت کرده اومده بالا

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری