۷ پاسخ

اتفاقا من باز میکنم یکم آروم میگیره

نه از خداشه.تا باز میکنم تا فردا برام میخنده.ببندمش شروع میکنه نق

نه پسر من تازه ب حرف میاد از خوشحالی🤣

بله متاسفانه

نه برا من که میخنده ودوست داره کلا پوشک نداشته باشه

نه می‌خنده خوشحال میشه😂

اره نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی