۵ پاسخ

پسر منم چشمش قی میکنه دکتر گفت مجرای اشکیش بسته ست باید ماساژ بدی تا باز بشه، قطره باکتی ماید هم میریزم

اینو بیمارستان دادن دخترم عالی بود اب جوش خنک شدم خوبه بریزی

تصویر

دختر منم از بدو تولد دوتا چشاش قی میکنه هرچی ماساژ میدم و پماد و قطره میریزم خوب نمیشه گفت طول میکشه با چای گل دم هم تمیز میکنم 😵‍💫😵‍💫

بچه منم چشمش اینجوری شده بود فقط دوروز پشت سر هم یکسره روزی چند بار باوای تمیز کردم خداروشکز خوب شد

نریز قطره تو چشمش پسرم منم همینجوری بود هرچی قطره میریختم بدتر میشد..تا اینکه یکی دوبار یادم رفت دیدم عع قی نمیکنه یبار امتحانی زدم دیدم دوباره غی کرد دیگ نزدم و کلا دیگ هیچ غی نکرد

سوال های مرتبط