۷ پاسخ

چندروز از پریودت گذشته؟؟؟؟

میبینم اره احتمال زیاد

منفیه

عزیزم خودتو دق نده برو آزمایش خیالت راحت بشه

نه خواهر دوهفته پیش منم عین شما شدم بی بی چک بعد دو ساعت هاله میاورد ولی من رفتم ازمایش دادم منفی بود خداروشکر امپول زد پریود شدم

منفیه معلومه

نمیبینم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۲ سالگی