۷ پاسخ

من هنوز نون ندادم بهش خودش بخوره. غذاها تو یکم بافت دار کن کم کم یاد میگیره خودش

منم میترسم اما کم کم عادت کردن
واقعا من خیلی حساس بودم
اما هر بار میخورن سکسکه میکنن

خودشون یاد گرفتن

داخل نون باگت یا بربری یا خود نون تست بده کوچولو کوچولو

بزار خودش علاقه پیدا کنه به نون

والا دکتر به من گفت ماساژ دهانی بدم. گفت یا انگشت دستمو روی زبانش به سمت جلو و عقب و چپ و راست حرکت بدم و همچین قسمتهای داخلی لپش

سنگک بده یا نون نرم

سوال های مرتبط